technology
Aduprate nota (cliccate per leghje di più)

1. Verificate a resistenza di l'elementu di riscaldamentu di carburu di siliziu in u listessu batch prima di aprire l'imballu, mette a resistenza più vicina in a stessa fase, chì renderà a temperatura di u fornu più uniforme, a resistenza chì scriveremu in a zona fredda.

2.Perchè u carburu di siliziu hè un materiale duru è fragile, ùn pruvate micca à fighjà quandu l'installate, rende u più mobile u pussibule, significa rende u mobile è pò esce facilmente dopu l'installazione. L'elementu di riscaldamentu in carburu di silicuu pò esse installatu cun pendente o pianu.

3. U controller di l'elementu di riscaldamentu di u carburu di siliziu utilizza u cuntrollu di u tiristore, dunque a putenza hè regolabile, a putenza nominale di u controller deve esse 2-3 volte superiore à quella putenza nominale di u fornu, allungendu cusì a vita di l'elementu di riscaldamentu in carburu di siliziu, aduprendu in modu megliu.

4. Sceglite u modu ragiunevule di cablaggio dipende da a dimensione è a resistenza di l'elementu di riscaldamentu in carburu di siliziu.

5. U novu elementu riscaldante in carburu di siliziu deve aumentà lentamente a putenza in u prucessu di riscaldamentu, fà a differenza trà a temperatura di l'elementu riscaldante in carburu di silicuu è a temperatura di u fornu hè minima, allungendu cusì a vita di l'elementu riscaldante in carburu di siliziu. a trasmissione di putenza in u modu seguente: Prima mette a putenza à 30% -40% di a putenza di cuncepimentu per preriscaldà 20 minuti -40 minuti, dopu aumentata à 60% -70% di a putenza di cuncepimentu per incubazione 20 minuti -30 minuti, dopu a temperatura di l'elementu di riscaldamentu di u carburu di siliziu è di u fornu hè equilibrata, allora aumentanu a putenza lentamente, tensione registrata è corrente finu à chì a temperatura righjunghji a temperatura desiderata, questu hè u normale aduprendu a tensione è a corrente di l'elementu di riscaldamentu in carburu di siliziu, Dentru questa gamma attuale pò esse impostatu à u cuntrollu automaticu di a temperatura, quandu a resistenza diventa grande aumenta a tensione adatta, per fà l'elementu di riscaldamentu di carburu di siliziu à maintai n putenza stabile

6. Dopu u fornu preparatevi, quandu l'elementu di riscaldamentu in carburu di siliziu chì ci riscalda mette a tavula cum'è seguitu: Quandu a putenza di trasmissione hè impostata per cumincià aduprà 40% di putenza di potenza normale, scaldate 20 minuti, poi aumentate a temperatura à a temperatura desiderata per 10 minuti à 30 minuti, è dopu stabilisce u tempu di mantene.

7. Ùn fate micca solu verificà a tensione o a corrente in u corsu di aduprà l'elementu di riscaldamentu di carburu di siliziu, perchè quandu aduprate a resistenza diventerà più grande lentamente (a tensione sarà più grande è a corrente sarà più chjuca), quandu a putenza di entrata hè costante, allora a temperatura hè custante.

8. Se l'elementu di riscaldamentu di u carburu di silicuu hè dannighjatu dopu adupratu mesi, ùn cambiate micca per unu novu, cambiate per l'elementu di riscaldamentu di carburu di siliziu adupratu, chì hè perchè a resistenza serà più grande quandu hè adupratu, a resistenza di u novu esse troppu chjucu, se aduprate u novu, a temperatura serà diversa cù l'elementu di riscaldamentu in carburu di siliziu adupratu, cusì pudete cambià quellu adupratu, chì renderà a resistenza di l'elementi riscaldanti più vicina. sì ùn avete micca u riscaldamentu adupratu elementi, per piacè cambiate tutti l'elementi riscaldanti in quelli novi, allora quellu adupratu pudete cambià quandu ne avete bisognu.

9. A resistenza serà più grande quandu si utilizza l'elementu riscaldante, se a temperatura ùn pò micca esse soddisfatta quandu a tensione hà righjuntu u più altu, per piacè cambià a cunnessione, cume a cunnessione in serie pò cambià in parallela, a cunnessione stella cambia in cunnessione delta, voi duverebbe cambià a cunnessione dipende u vostru controller.

10.L'ossidu metallicu è a scoria è altre cose in u fornu devenu esse puliti à tempu, ùn li riservate micca in furnace, in casu chì cunnettinu l'elementu riscaldante per falla dannighjata.

11. L'usu cuntinuu averà una vita più longa di l'usu intermittenti.

12. Ciò chì vulete esse riscaldatu ùn duveria micca avè un cuntenutu di umidità troppu altu, per impedisce l'elementu riscaldante di brusgià, pruvate à evità u cuntattu direttu cù sostanze alcaline.

13. A temperatura di a superficia di l'elementu riscaldante in carburu di silicuu ùn deve micca supera 1550 ℃.

Coating (cliccate nantu à leghje più)

U rivestimentu di l'elementu riscaldante in carburu di silicuu SICTECH hè un tipu di film sinteticu, chì rivestisce a superficia di a zona calda dopu a produzzione di l'elementu riscaldante in carburu di silicuu, pò allargà a vita di l'elementu riscaldante di carburu di silicuu in un ambiente di usu speciale, Pò esse separatu da u gasu per accelerà l'invecchiamento di l'elementu di riscaldamentu di carburu di silicuu, per prutege l'elementu di riscaldamentu di carburu di siliziu, per più dettagli nantu à u rivestimentu vedi l'introduzione seguente:

1. T revestimentu: stu revestimentu hè adupratu per un tassu di ossidazione più bassu in usu nurmale, fate chì l'elementu di riscaldamentu in carburu di siliziu allargassi a vita di travagliu di 30-60%.

2. Rivestimentu D: stu rivestimentu hè adupratu in casu d'azotu

3. Rivestimentu S: stu rivestimentu hè adupratu in verghe trifase (elementu riscaldante in carburu di siliziu di tippu W) float glass

4. Rivestimentu Q: stu rivestimentu hè adupratu in casu di vapore o idrogenu

 

Atmosfera Effettu Contromisura Mantellu cunsigliatu
Vapore A durata di vita di u riscaldatore hè qualchì volta tagliata à menu di un quintu di a vita prevista in cundizioni à l'aria aperta secca. Hè impurtante di alzà a temperatura dopu a purgazione di l'umidità abbastanza à una bassa temperatura quandu si inizia un novu furnace o si inizia à aduprà unu dopu una lunga sospensione. Q mantellu
Gas idrogenu a resistenza aumenta rapidamente è a so forza meccanica si deteriora rapidamente se a temperatura supera i 1350 ° C in una atmosfera di gas idrogenu. A vita di serviziu, tuttavia, dipende assai da l'intensità di umidità di u gasu. Hè cunsigliatu ch'ellu sia adupratu à una temperatura di menu di 1300 ° C in a camera di u fornu. Hè cunsigliatu chì a carica superficiale sia diminuita quant'è pussibule. (5W / cm2)
Gas azotu U gasu azotu reagisce cù u carburu di siliziu, furmendu nitruru di siliziu quandu a temperatura supera i 1400 ° C, è cusì accorcia a vita di serviziu. In quantu à l'umidità, hè listessa chì in u casu di l'idrogenu. Hè cunsigliatu ch'ellu sia adupratu à una temperatura di menu di 1300 ° C in a camera di u fornu. Hè cunsigliatu chì a carica superficiale sia diminuita quant'è pussibule. (5W / cm2)。 Cappotto D.
Ammonia cunvertitu gasu (H275%) 、 (N225%) Questu hè listessu chì in i casi di gas idrogenu è gas azotu. Hè cunsigliatu ch'ellu sia adupratu à una temperatura di menu di 1300 ° C in a camera di u fornu. Hè cunsigliatu chì a carica superficiale sia diminuita quant'è pussibule. Cappotto D.
Gas di reazione di decomposizione (N2 、 CO 、 CO2 、 H2 、 CH2etc.) L'idrocarburu scumpostu si attacca à a superficia di l'elementi riscaldanti è pò causà cortocircuiti in un'atmosfera cumpresu l'idrocarburi. Hè necessariu brusgià u carbone introducendu occasionalmente aria in u fornu. U fornu elettricu deve esse cuncipitu cù una larga spaziatura trà l'elementi riscaldanti EREMA per prevene i cortocircuiti. Cappotto D.
Gaz sulfuricu (S 、 SO2) A superficie di l'elementi riscaldanti sarà danneggiata è a resistenza aumenta rapidamente se a temperatura di EREMA supera i 1300 ° C. Aduprate l'elementi riscaldanti sottu 1300 ° C. Cappotto D.
Altri Varie sostanze, emesse da materiali trasformati durante a calcinazione, cumprese alogenuri cum'è piombu, antimoniu, alcali è alcalino-terrestri, oltre à ossidi, i so cumposti chimichi ponu occasionalmente attaccà à elementi riscaldanti è corrodeli. Hè impurtante di rimuoverli in anticipu da i materiali trasfurmati o di stufalli installendu un portu di scappamentu. Cappotto S.
Cappotto S.
Proprietà elettriche, proprietà chimiche (cliccate nantu à leghje più)

L'elementi riscaldanti SICTECH di carburu di silicuu sò generalmente sottumessi à l'ossidazione graduale, à a furmazione di Silica è à una crescita di a resistenza elettrica, chjamata deteriorazione mentre sò in usu. Questa reazione d'ossidazione hè mostrata in a formula seguente.

SiC + 2O2 → SiO2 + CO2

U carburu di silicuu (SiC) reagisce cù l'ossigenu (O2) in l'atmosfera è a superficia di l'elementi riscaldanti à pocu pressu ossidi, furmendu Silica (SiO2), chì hè un insulatore, mentre a so quantità aumenta. Questu aumenta a resistenza elettrica. L'ossidazione si verifica quandu a temperatura righjunghji 800 ° C è hè accelerata à misura chì a temperatura aumenta. L'ossidazione rapida accadrà in u primu stadiu di l'usu, ma a percentuale di ossidazione diminuirà gradualmente. u limitu di vita di serviziu hè suggeritu per esse quandu a so resistenza aumenta à circa 3 volte a resistenza iniziale. (A vita di LD è LS dura finu à chì a resistenza righjunghji 2 volte u valore originale). A ragione hè chì, ghjunghjendu à un triplice apprussimativu, a variazione di a resistenza di ogni elementu diventa più grande è a distribuzione di u calore per un elementu s'aggrava, causendu una distribuzione di temperatura inefficiente in a camera di u fornu. a vita, ùn causanu micca solu a resistenza ma i cambiamenti in a porosità apparente è i danni di frattura per deteriorazione di a forza, dunque ci vole à fà casu.